Ermell Merimex benim ikinci günü sizinde mi az gelip çoğaldı artar değil mi ya az gibi geliyor gözüme 🤷♀️
Merimex Ermell evet azdı arttı şuan 10.gunum ilk güne gore çok fark var ama hep gözüme az geliyo sanırım hep az gelicek (:
sukran97 Ermell canım bende lansinoh kullanıyorum göğüslerime şükür şuanlık çatlama kanama bişey yapmadı kendi sütün aktığı zaman da göğüs uçlarına masaj yap o da iyi geliyor
Merimex Ermell gece sağım yapıyorum evet sürekli yapıyoruz dolapta bekletiyoruz her sabah 10da veriyoruz toplu bı şekilde
birmelekannesi_ Merimex hastanede bekleyemiyormuyuz eve mi gonderiyolar yarin dogumum olacak 34+5 kiveze girerse onu birakip gidememm
Ermell birmelekannesi_ eve gönderiyorlar canım ama hastanede yapacak birseyin kalmıyor evde en azından kendini toparlarsın annesi evet zor ama onlar güvenli ellerde merak etme çok daha iyi olacaklar bende yarın taburcu oluyorum bebeğim daha 2 hafta duracak ben süt götürecem ona
Merimex birmelekannesi_ göremezsiniz beklesenizde. Evde süt sağmak daha büyük fayda verir bebeğinize..
Ermell Merimex canım gece kaç kere sagım yapıyorsun bende yarından itibaren evde devam Edicem sana sormak istedim
pitircikannesi1 Ermell canim Rabbim evladını sana seni de ona bağışlasın. Cok güçlü minik bir savaşcı o şu an inşallah en yakın zamanda toparlar evinize sağlıcakla gidersiniz 💓
Merimex Ermell normalde gündüz 2 2 buçuk saat arayla gece ise 3 buçuk bazen 4 saati bile buluyor uyanamayinca . Uyku da önemli oyuzden gece 3 3 buçuk saat arayla daha mantıklı. Mesela gece 12 de yapıyorsan diğerini 3 te yap sonra 6da