ecemmp- 18. Haftanın ortasındaydık. Sonra çok hafif hafif hissettim. 25.haftada doktora gittiğimde de bazen çok hissettiğimi bazen de bir kaç gün çok az hissettiğimi söyledim. Doktorum normal dedi , çünkü bebeklerimiz büyüyor ve yoruluyorlar ☺️ Şimdi bir kaş gündür sürekli hissetmeye başladım sanki hiç durmuyor 27+2