Biz 20deyiz benımkide çok ağrıtıyor ya bizdede mi sıkıntı var acaba hele bu hafta bazen seyimi agrıtıyor o derece şimdi böyleyse ben ilerisini düşünemiyorum bide normalde saatte 25 defa atması gerekıyor diyolar sanırım ama bu benım herzaman degil ama 20dk okadar vuruyordur anlamadım özellikle kahvaltı sonrası ve yatarken.