Cnndygu Seztu hiç belli olmaz. Moralini bozmayacaksa yap gitsin. Benim normal testte adetime 6 gün varken çıktı. Hemde silik çizgi falan değil. Anında 2. Çizgi kıpkırmızı olmuştu 😊
3MelekAnnesi3 Seztu benim 2 gebeliğim 5 gün önccesinden bu gebeliğimde 3 gün öncesinde içimi dogup yaptım hep sşik cıktı kan verdim biri 59 biri 160 larda buda 44 le ögrenmiştim