[silindi] Benim beş gün vardı dün yaptım normal testlerle çıkmadı yok büyük ihtimal.bence biraz daha sabredin.
Burcu4135 Seztu benim 5 gün kala kanda bile negatif cıktı. Regli günümde kan da pozitif cıktı. İdrar testlerinde hic cıkmaz.
Birsen2906 Seztu benim ilk hamileligimde 5 gün vardı silik çıkmışti oda saatler sonra çıkmışti çöpe atıp geri meraktan alıp baktım 2 sat sonra kan verince hamile olduğumu öğrendim yani hemende çıkmayabilir
Symazturk Seztu normal gebelik testinde çıkmaz ama predictor erken gebelik testi bende regle 2-3 gün kala doğru sonuç vermişti zaten yanlış negatif sonuç vermiyor biraz daha sabır bence 🐣
kardelen1006 Seztu saglık ocagında kan verseniz çıkar varsa eger gebelik🥰 Allah hayırlı haberler almanızı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Esmay Seztu benim iki gun var ama yapmiyorum biraz daha bekle uzulmemek adina varsa zaten adet gunu geldiginde belli olur ozaman yaparsn hayirli sonuc alirsin insAllah