EsraBulut Doğum odalarının olduğu kata çıktım canım hemşireye burda doğum yapacağımı mümkünse boş odalardan birini gezmek istediğimi söyledim tabi dediler tesadüf bi oda boştu kapı süsü vardı yatak ucunda ve bebek yatağında süs yoktu hemşire hastamız odaya gelince yatak ve bebek yatağının süslendiğini söyledi😊Doğum yapmış bi bayanın kapısı açıktı geçerken baktım süslemesi vardı bu arada nette gördüğünüz eski süsleme olabilir birkaç ay önce yeni modern bi süslemeye geçtiler😊