Nurahmet merhaba🤗bende egepole gidiyorum, doğum odalarından birine baktım çok temizdi kapı süsü yatak ucu süslemesi bebek yatağı süsü vardı hemşire anlattı birde, ücretide 2600 inşallah sağlıkla kucağımıza sağsağlim alırız bu arada hastanenin kendi fotoğrafçısı var ama normal doğumda gece Doğum yaparsak fotoğrafçı nasıl gelicek bilmiyorum 🤷🏻♀️