miskokulum1 yeni gordum canim hayır uymadı 6 sene sonra hamile kaldı 2. Çocuğuna korktu oda aynı şeyler olurmu acaba diye ama 2.de öyle bi sorun yaşamadı ama yine de yediklerine dikkat etti çok tatlı türü şeyler tuketmedi 2. Ye alakası varmi bilmem ama 36 yaşında hamile kaldı yengemde de tansiyon çıkmıştı mesela ilkinde ama 2. De olmadi onunda aynı şekilde bilemezsin hayatin ne getirecegini o yüzden mutlu bir anne ol mutlu çocuk dünyaya gelsin ablam ilkinde diyet yaptığı için şekerden dolayi sezeryan olmasına rağmen kilo almadı doğumdan sonra ama 2. De hazir bisey yok dedi yedi de yedi çok kilo aldı veremiyo şimdi böyle de bi avantaji var yani aslında 😊😇🤗