Zeynep9120 İyi de kese 998 de görünmez ki bunu artık kadın olarak bizler bile biliyoruz. Neye göre sağlıksızmış? Kadın doğuma gittiğimde değerim 871 idi, doktorum çok erken stres yapma sakın dedi değerinin en az 4-5 bin olması lazım kese için 1 hafta 10 gün bekle netleşir dedi. Değerim 6,900 deyken bile çok küçük ve zor göründü kesem. Üzmeyin kendinizi değiştirin doktorunuzu gitsin. şu an Rabbime şükürler olsun 2 aylığım ama bebeğim hala minnacık. Doktorum gayet sağlıklı olduğunu bir problem olmadığını söyledi. Ki son adet tarihime göre 11 haftalık olmam lazım ama geç döllenme olduğu için henüz 8 haftalık. Ama bana kalkıp sağlıksız demediler beklediler.