Zeynep9120 bende gebeliğimi ilk öğrendiğimde beta hcg değerim sadece 12ydi, 1 hafta sonra gittim 122 olmustu, bana da sağlıksız gebelik dedi, tekrar gittim 2 gün sonra yine çok bir artış olmamıştı, boş gebelik dedi bu sefer de, sonra artmış 1500 oldu alttan muayene etti kese yok dedi, bu değer de keseyi görüyoruz ama gözükmüyor dış gebelik olabilir dediler, beklemeyi tercih ettim. 5000lerde falan gözüktü kese de bebekte. Doktorlar aceleci davranıyor bu konuda gebelik daha çok yeni olduğu icin böyle şeyler olabiliyor canım bekle acele etme korkma yani