SeMmaA Ftmm 38+4teyim bende ağrım hep oluyor geceleri ama çok aşırı değil kendi agrimla olsun istiyorum bian önce gelse diye dua ediyorm Meryem Ana otu hemen getiriyor mu ağrıyı acaba
Ftmm SeMmaA kasıkların da agrın varsa gorun canım o acılmayı baya hızlandırıyor gorumcem de kullandı oda cabuk dogurdu
Helinrojbinn Ftmm nasil kullaniliyor o ot ya ben aldim ama nasil kullaniliyo bilmiuorum herkes farkli bisey soyluyor siz nasil kullandiniz her an dogurabilirim 😊
Ftmm Helinrojbinn sancın ya da acılman varsa bir yere su koy ıcıne koy meyrem suresini ayetel kursı fatiha oku bıldıgın duaları oku git gel suyunu ıc sancın da artar acılman da artar
suramilaninannnesi koalababy belden ziyade sırtım çok ağrıyor şuan ağrı var mesela sanki sırtım delinecek
Ftmm suramilaninannnesi canım erkek de kasık da oluyor sncı kız da da bel den giriyor eger dk olarak duzene sancın girerse karnın sertlesırse gıt
Ftmm efruzzz ikinci canım ama kızım da 2 gun cektım bunda da meyrem ana eli otu onun suyunu ara ara gidip gelip ıctım cok sukur gorumcem de onu kullandı oda cabuk dogurdu
suramilaninannnesi Ftmm bende özelde yapicaktim durmadan zam yapiyolar 3 buçuk oldu şimdi devlette yapmaya karar verdim inşallah ilgileri güzel olur
Saadett01 Ftmm dün bende çok az bi kanama oldu doktora gittim 1 cm açılma var dedi ama ne sancım var ne de başka bi şey eve gönderdi tekrar ne yapmam lazım açılma olması için