Ftmm Cok sukur 39+3 haftalık iken dogdu oglum normal dogum yaptım size tavsiyem Meryem Ana eli otunu alın dogumunuz cabuk ve kolay oluyor. Sogan olsun cantanız da bebeginiz emzirmeden gogsunuzu surun yara olmuyor cok sukur
sinem_a Ftmm Hayırlı ömürlü olsun canım🙏🏻ben de 40. Haftamdayım hala bekliyorum acaba belirtilerin neler di ☺️
suramilaninannnesi Ftmm çok şükür sağlıkla büyüsün bebeğiniz inslalah bende bugün 39+3 üm gelen giden yok suni sancı almadan kendi sancimla doğsun istiyorum ya 🤦🤦
Ftmm suramilaninannnesi ınsallah hayırlısı İle alırsınız ben de kendi sancın la dogurdım sancım dogum 2 saat surdu
Ftmm Sueda-123 ben gittim kasık agrım vardı catı muayanesı ıcın dogum haneye cıktım ebe baktı 1 cm acılma var dedi krem surdu eve geldim acılma hemen basladı o krem sayesinde 1 saat evde durdum hastaneye gittim 7 cm olmus tu. Hani hıcbırsey de yapmadım meyrem ana eli otu cok faydası oldu
Helinrojbinn Ftmm nasil kullaniliyor o ot ya ben aldim ama nasil kullaniliyo bilmiuorum herkes farkli bisey soyluyor siz nasil kullandiniz her an dogurabilirim 😊
suramilaninannnesi koalababy belden ziyade sırtım çok ağrıyor şuan ağrı var mesela sanki sırtım delinecek
koalababy Ftmm 2. Kez oldum 37 de oldum birde 3 gün önce oldum.. bu arada Allah analı büyütsün sağlıkla büyütün kusura bakmayın ilk bunu yazmak gerekirdi 🙈
Ftmm Tsnckkk sancım az iken suya koydum bıldıgım duaları okudum ara ara suyunu da ıctım cok sukur sncım da artı meyrem ana eli otu da acıldı
Merve6521 Canım birşey soracağım soğanı sürdükten sonra temizlemeyi nasıl yaptın ? Soğan kalmıyor değil mi
Ftmm efruzzz ikinci canım ama kızım da 2 gun cektım bunda da meyrem ana eli otu onun suyunu ara ara gidip gelip ıctım cok sukur gorumcem de onu kullandı oda cabuk dogurdu