Edaserhat Ben daha geçen gün öğrendim cinsiyetini 20 haftaya kadar göstermedi kız dedi doktor ama yanılma payı olurmu bu haftadan sonra sizce
Alyaveannesi Edaserhat net gördü mu doktorunuz bacak arasini canim ner gorduyse olmaz ama tahminse olabilir
kuselcin Edaserhat valla bize ilk başta erkek dediler detaylıda kız çıktı şurda doğumuma 52 gün kaldı en son geçen gittiğimde kesin kız demi ddiye sordum doktora orda gösterdi kız organını 😂😂😂
DenizSayer Edaserhat bence olmaz çünkü 20 hafta olmuş detaylıda daha net olur ama genelde 16 18 netleşiyor
DenizSayer Edaserhat yanlız şöyle bişey oldu arkadaşımda bende korkuyorum bundan ama illa herkese olacak diye bişey yok kız kız dedi ona doktorlar özelde devlette ama 20 haftasında erkek demişler şu an erkek yani bende başıma gelir diye korkuyorum☹️
Alyaveannesi DenizSayer belki orda tam net mi gostermedi acaba ya biZede kiz dendi 15+5 te ama detayliyi bekliyorum tam olarak net olmasi icin ☺️
Edaserhat Alyaveannesi bacak arasına baktı net düzgün duruyordu 🥰 20 haftasında gösterdi kendini benimki daha geçen gün yani
DenizSayer Alyaveannesi canım olabilir saklıyor diyordu arkadaşım heralde doktorlar o yüzden kız demişler bilemiyorum ama erkek yani 20 haftasında öyle öğrenildi allahtan kıyafet almadılar sadece ismi belliydi herkesin gönlünce hayırlısı olsun
dlnyny Edaserhat bizde 20.haftamızda öğrendik doktorumuz bacak arasının fotoğrafını da verdi ayrıntılı olarakta gösterdi pipiyi çok net görebildik. Yine de detaylı da değişenler olabiliyormuş çok az bir ihtimal