Mothersgirl Kesinlikle ebe diyorum doğuma kadar doktorlar ama o gün ebe! doktora aslında çok gerek bile yok normal doğum yapmada çok çok etkili oluyorlar onlar ne kadar ilgilenip takip ederse (alt muayene vs..) o kadar çabuk ve kolay oluyor Allah razı olsun eksik olmasınlar