Sevgili anneler malumunuz normal doğum sezeryana göre çok daha uzun ve sabır gerektiren bi durum. Tecrübeli annelerden merak ettiğim bi konuda görüş istiyorum. Normal doğumda ebeleriniz nasıldı? Size hangi konularda yardımcı oldular? Çoğu anneden doktora gerek kalmadan doğumun ebeyle gerçekleştiğini duydum. Sizin görüşleriniz neler?