35.haftadayım benimde son 2 gündür toplanıyor, sertleşiyor. Doktor normal alanı daraldı dedi. Ama bana hiç normal gelmiyor. Yalancı sancı hemen karnın üst kısmında olurmuş bebek toplanırmış. Benimde öyle herhalde ağrım acım yok ama korkmamak elde değil 🥺