Didem34 Kızlar 36+1 im bugün bira yogun karın sertlesmem var hafif agrılı sekilde sertlesiyor. Doktora gitmelimiyim hemen? Yoksa bekliyim mi yarın sabah 9 bucukta randevum var
Annesi123 Didem34 sürekli bu şekilde devam ediyor mu yoksa aralıklı öı oluyor bende 35 haftadayım benim de oluyor ara ara ama bebek hareketlerinden bi yerde toplanıyor o yüzden. Nst de sancı çıkmadı
limonluchescake Didem34 aynı benim de aynı sikayetim var. Belim falan da agriyor biraz. Bekleyeyim burada
Biyolog-anne Didem34 gaz sancısından da olabilir belki dün benimde başıma geldi. Gazımı çıkardıkça karnım normale döndü ağrım geçti çok şükür 🤲🏻 Ama çok kötüyseniz hastanenizi arayın mutlaka acilde kadın doğumcu vardır bi danışın.
Didem34 Annesi123 aralıklı oluyor canm. Ne biliym biraz fazla olunca korktm. Yarın sabah randevm var normalde
Annesi123 Didem34 bence korkulacak bişey değil ama takip edin isterseniz daha da şiddetlenirse görünebilirsiniz.ufaklıkların yeri dar geliyor galiba artık😊
Didem34 limonluchescake Annesi123 insallh ondandır canm oturdum smdi biraz takip ediyim. Bide bazen miğdeme denk getiriyo poposunu ondanda sertlesiyor cok
limonluchescake Didem34 insallah ya🙏🏻🙏🏻 Cok hafif sancilar vurmaya basladi belime. Yarın kontrolüm var bakalım ne dicek dr
Didem34 Biyolog-anne doktoruma söyledm nöbetciymis bugn devam ederse gel dedi Allahtan devam etmedi canm iyiyim smdi cok sükür😘
Ssvvvggii Biyolog-anne 35+3 teyim bende geçen hafta gittiğimde nstde sancım çıkmadı .Bebek yola girmiş dedi. Ama bir kaç gündür bendede öyle bebek toplanıyor. Doktoruma sordum magnezyum içmemi önerdi.
Biyolog-anne Ssvvvggii benim dün oldu sadece çok şükür rahatız artık. Decavit kullanıyorum zaten onda bütün vitaminler var belki de onun sayesinde çok ağrım falan olmadı 🤲🏻