Zeynep38 Sıkıntılı bir hamileliğiniz veya riskli bir durumunuz varsa Ülkü hanıma kesinlikle gitmeyin derim…Ben çok memnundum ilk zamanlar kendisinden lakin kanamam olunca beni resmen başından attı inşallah iyi doktora çıksın yolunuz…
Sedax astronomiss system hastanesinde Eda ülkü karakılıç a gidiyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Çok ilgili güler yüzlü. Odasından çıkarken bile sırtınızı sıvazlayarak kapıdan uğurlar. Çok da bilgili başından beri ona gidiyorum. Az kaldı inşallah doğumumu da o yapacak
elfeylul astronomiss ben normal istediğimi söylemiştim ilk gittiğimde üstün körü konuşmuştuk. Normal Doğum için elinden geleni yapacağını söylemişti. Ama süreç neyi gerektirirse o olacak. Yani illa normal Doğum diye diretmiyorum. İkimizin sağlığı için hangisi iyi olacaksa o olsun.
astronomiss elfeylul öyle tabi ki ama bazı doktorlar sırf para kazanmak için direkt sezaryeni seçiyor.. yahut size seçmek zorundaymışsınız gibi şeyler söylüyor bebeğin nabzı zayıf vs. Bu tür insanlara denk gelmek istemem 🙏🏻Hepimiz için hayırlısı sağlıklısı neyse o olur inşallah☺️
elfeylul astronomiss hah işte bende tam bu sebeplerden dolayı özgüç hocayı seçtim. Araştırdım baya. Zeki Yılmaz a gitmiştim mesela bir kaç sene önce. Bana rahmin basık 3 kilonun üste bir bebeği normal doğuramazsın Demişti 🤦🏻♀️ Ha o zaman anladım işte bu doktor sezaryen yanlısı dedim.
minikprensimmm123 astronomiss Fakülte de Erdem Şahin tavsiye ederim 158 TL muayene ücreti çok ilgili bir doktor çok da güzel bilgi veriyor detaylı anlatıyor
Hamileyimasy minikprensimmm123 siz gittiğinizde renkli ultrason var mi yanı bebeğinizin resmini felan veriyor mu ben Yusuf madendagina gittim eski bi ultrason cihazı resmini bile vermedi zaten renkli de değildi çoksa ilgili değildi o kadar para veriyoruz değmiyor Erdem Şahin de öyle mi cihazı felan
minikprensimmm123 astronomiss Erkek doktor ama bana hiç öyle alttan felan bakmadı canım hep karnımdan bakıyor yani ben memnunum erkek olarak belki gitmek istemezsin
NeslihanDuz ylzsa Aaa benim de doktorum Dinçer sümer 🥰 çok kibar naif birisi Acıbadem’den hümaya geçmiş ve ilk gebeliğim çok memnunuz 🥰
ylzsa NeslihanDuz biz 7 haftalık😊 benden önce dogum yapcaksınız inşallah deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
minikprensimmm123 Aysem3338 700 TL canım bi hastasına söylüyordu o zaman duydum ama çok ilgili doktor
minikprensimmm123 Aysem3338 Tavsiye ederim canım gitmeni ben riskli gebeyim 2 kaybım var sürekli kontrol altındayım perşembe günü kontrolüm var
ftmm38 astronomiss tekden özlem katırcı çok güleryüzlü ilgili bir doktor bence deneyin ben memnun kalmıştım 😊