Aslina gülcan hanıma gidiyorum evet. Normalde çok ilgili bir doktor lakin her gitmemde kilomdan dem vuruyor ben bu kiloyla seni nasıl doğurtacağım vs tarzında. Eve geldiğimde bebişimi gördüğüme mutlu olacağıma hasta olacak kadar moralim bozuk geliyorum. Ben de tavsiye üzerine gitmiştim gülcan hanıma gidenler genelde memnundu. Ama bu tavır yüzünden korkuyorum sadece.