ilkannelikkk pitircik2021 evet odadayken ilgiliydi ama uzaktan böyle davranmasına şaşırdım bide takibimi tam yapamadı gibi hissettim dediğim gibi , emsey çok duydum ama sanırım bana ters kaynarcadan ulaşım nasıl özel arabamız yokta
pitircik2021 ilkannelikkk bende buralara yeni taşındım maalesef ulaşım imkanlarını bilmiyorum özel aracımızla gidiyoruz çünkü
Aysen3434 Medipol de nergis hnm da oneriliyor. Birde sifa da burcak hanim yillarin doktoru ben bi defa gittim gayet memnun kaldim kendisinden.
pitircik2021 Aynur-13 muayene 170₺ nst 40₺ normal doğum 5000₺. Canan hanımı öneririm burada çok memnunum
Ezgistn ilkannelikkk bende ilk muayeneye saadet hanıma gittim fakat iletişiminden ve yaklaşımından memnun kalmadım Nergiz kılıç hanımefendiyle devam ediyorum iletişimi ve ilgisini çok beğendim Instagramdan Nergiz kılıç ismiyle.aratip takip edebilirsiniz.
pitircik2021 ilkannelikkk evet medipole kıyasla pahalı ama bilmiyorum ben doktorum gelmese bile gözü kapalı güveniyorum hastahaneye o yüzden sanırım gözüm görmüyor yani parasını.