Kamilia Kızlaaar herkese merhabaaaaa.Kızımla 31 haftadayıız.Kız çocukları erken gelirmiş diye duydum herkes genelde 36-37 hafta iken doğum yapmışlar😊😊😊.Siz peki kızçelerinizi kaçıncı haftada doğurdunuz?🌸🌸🌸🌸💞🤗🙌🏻
Bittercikolata Kamilia benimde çevremde herkes aynı şeyi söylüyor ama 40. Haftayı görmüş bı arkadaşım var benim 😂
gulsahaliarya Kamilia bende böyle bi konu açmıştım ama yorumlardan anladığım kadarıyla öyle değilmiş 😁 bi çok kişi 40 üstü haftada hala kızını bekliyordu. Bende 36 oldum inşallah 37 38 de sağlıklı bi şekilde gelir anası sabırsız çünkü 😁
Vildan_nn Gerçekten mi ay korkmak istemiyorum🥺 benim de kızım olcak nasipse inşallah vaktinde gelir ☺️
Kamilia Vildan_nn yani 36-37 yedi pekte erken değil bu haftalarda bebek prematüre sayılmıyor🥰🥰🥰,korkmana gerek yok.Tabiki hepsinin vakti saati var rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sermec27 Bittercikolata ya canım görmüşken yazayım dedim erikli marka aldım bugun ama yinr acı geliyor bana tadı ya sanırım hazır sular benim damak tadıma uymuyor 🤭🥰
didemblr Kamilia hem de ne naz bir de kız bebek erken doğar diolardi 😅 haftalardır beklentiden kafayı yicem her gün gelir mi gelmez mi diye diye bugunlere getirdi bizi sağ olsun 😅😁😍
23Zumra Kamilia evet hatta artik randuvu vermislerdi dogmasa diye sunni sanci vericez 42 de ama 41.2 de geldi minnosum hatta gelmeye de asla niyetli degildi acilmam olmasina ragmen dogmadi da acil sezeryana alindim 🤣