JIGGLYPUFF
Esra hanım yeniden selamlar ☺️ Bugün Halil bey ile randevumuz vardı çok şükür harika geçti. Bebeğimizin sağlıklı olduğunu hem kalbinde hem de beyninde herhangi bir problem olmadığını öğrendik. Halil bey gerçekten mükemmel bir doktor. Allah binlerce kez razı olsun. 1 saat boyunca muayene etti her organı her uzvu defalarca kez inceledi. Hatta kalbini ve beynini 3-4 kere tekrar tekrar inceledi. İçimi tamamıyla rahatlattı diyebilirim. Konuşma tarzı, insanlığı, halden anlayışı, sabırlı oluşu her şeyiyle muazzamdı. Artık her arkadaşıma ve soranlara onu önereceğim. Keşke en başından ona gitseymişim tek pişmanlığım o oldu. Kendisi doçent ama bahsettiğimiz profesör den bin kat daha bilgili ve de ilgili bir insan. Bu arada sizin önerinizi ve selamınızı söyledim kartınız varmış onda onu gösterdi ☺️ Sanırım Ayşenur hanımın çoğu hastası ona gidiyor. Keşke bizde en başta ona gitseydik artık kısmet. Neyse sağlık olsun en azından şimdi içim rahat allah kimseyi evladıyla sınamasın. Dediğiniz de doğru bu arada bende bu parasal çıkar konusunu düşünüyorum. O yüzden hamile olan tüm arkadaşlarıma Halil beyi ısrarla tavsiye edeceğim. Biraz uzun oldu iyi akşamlar ☺️