Merhabalar kusura bakmayın rahatsız ediyorum diğer bir tartışmada Filiz hanım ile ilgili bir mesajınızı gördüm o yüzden yazıyorum. Bende Ayşenur hanımın hastasıyım. Detaylı ultrason için Filiz hanıma gittim 20. Haftada bebeğimin beyninde koroid pleksus kisti ve kalbinde parlaklık olduğunu söyleyip nipt testi yaptırmamızı söyledi. Bizde korkuyla ve endişe ile testi yaptırdık sonucu yarın gelecek. Bebeğimizde zeka geriliği veya başka bir kromozom hastalığı olup olmadığını saptamak için bunun gerekli olduğunu söyledi. 11 gün oldu uyku uyuyamaz olduk çok endişeliyiz. Tekrardan ne yapacağımızı danışmak için Ayşenur hanıma gittiğimizde saolsun beni rahatlattı ve bunların hepsinin ilerleyen haftalarda geçebileceğini bebeğimizin %90 sağlıklı olduğunu düşündüğünü söyledi. Biz her ihtimale karşı testi yine de yaptırdık tabi ama Filiz hanım bizi hiç rahatlatmadı ve psikolojik olarak çöktük. Eşim bir çok soru sordu ve sorularınızı kendi doktorunuza sorabilirsiniz dedi. Ne yapacağımızı test sonucundan sonra görüşürüz deyip bizi yolladı. Halil beyi araştırdık keşke en baştan oraya gitseydik dedik. Önerir misiniz doktor olarak ? Önümüzdeki hafta içi duruma göre devletteki bir perinatoloğa başvurmayı düşünüyoruz bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.