Beyzanurrr Ozlemust benim de 2 gündür adet sancısı gibi sancılarım var söylemesi ayıp ishal de oldum 🙊
Goksuuuu Beyzanurrr bizimde uygulamaya göre son 13. Ama aynı senin gibiyim. Bı yandan koç burcu olsun 1 hafta daha dursun. Bı yandan diyorum çıksın artık dayanamıyorum. Bu martın laneti heralde. Kimi görsem Mart ayinda doguramiyorlar
Ftm- Beyzanurrr benmde 23 gözüküyordu sabah nişanm geldi beklemedeyim şimdilik erken gelsinde istemiyorum daha babamız gelmedi cuma günü gelecek inşallah o zamana kadar bekleriz
Eprengarenk Beyzanurrr benim de son 11,iki hftadır ufak ufak ağrılarım var, cuma akşamı nişanım geldi sanırım , 2-3 gündür ishal gibiyim gelicek sandım ama zarfladı bizi anlaşılan 😅