Emel91 suramilaninannnesi yok 😞 adet sancısı gibi ufaktan oluyor geçiyor başka belirtim yok bi dün heyecanlandım acaba mı diye olmadı
suramilaninannnesi Emel91 bugün sabah benim de adet sancısı gibi sancım oldu 2 saat boyunca gelip giden sanciydi geliyo bu defa dedim ama gitti sonra o sancida arkasından tekrar nişan geldi bazen ara ara geliyormuş ilki geçen hafta pazar günü gelmişti
Ayssmom Beyzanurrr bende öyle ARTIK DOĞURMAK İSTİYORUM ama zaten her türlü 10 günü kaldı bugünü saymazsak paşa paşa gelecek😄😄
Ozlemust Beyzanurrr aynı günüz benimde 11 günüm kaldı son 🤷♀️hafif adet ağrısı gibi ağrım oldu bugün başka bişe hissetmiyorum
Beyzanurrr Ozlemust benim de 2 gündür adet sancısı gibi sancılarım var söylemesi ayıp ishal de oldum 🙊
Mucizemmmmmmm Beyzanurrr doktor bu hafta gelir dedi ama tık yok 😁 son 4 goya ama hic bir belirti yok bende artık çok zorlaniyorum gelsin istiyorum kizimi
imerveg bukabu aslinda sezaryenciydim de son zamanlarda epiduralli normal dusunuyorum bi terslik olmazsa ins siz ne dusunuyosunuz? Genelde dusundugumuz olmuyor gerci ama 🤭
bukabu imerveg öncelikle hayırlısı tabiii ama bende sezaryen düşünüyorum. 30 marta gün aldık rabbim hepimizi sağlıkla hayırla kavustursn :)
imerveg bukabu ayy ne guzell hadi hayirlisi olsun ins saglikla kavusalim bebislerimizee 🙏🏻❤ bakalim benimkinin de kilo alimi yavasladi pek kilo almiyor gerideymis kilosu 38de hic almamis olursa dogurturuz dedi 🤷🏻♀️
bukabu imerveg ayy sağlıkla hayırlı zamanda kavusun insallah 🙏🏻Az kaldı❣️ 17 mart randevumuz bakalım bizim ne olacak :))
Ayssmom Son 10 gün ama gelmek istemiyor benim güzel oğlum yerini çok sevdi galiba 🙈 Ben onu öpüp koklamak için sabırsızlanıyorum oda annesine nazlanıyor 💙
Vosvosgil Minikasya bende ya kendimi bir tık çirkin hissediyorum dudagımın kenarları lekeli falan rski fotograflarıma bakıp nasıl güzelmişim diyorum