Demetolukcu Bende şu şekilde: sağlık ocağında kaydım var.Eşim normal sağlık ocağındaki aile hekimine çıkıyor.Bana mahallemize bakan aile hekimi değil, gebeler için olan kadın doktoru ve ebe hemşire bakıyor.
Bana aşı kartı verdi,onda aşı tarihlerim yazıyor.
Ayrıca bir kağıtta izlem, izlem+aşı şeklinde tarihler yazıyor.4 izlem, 2 aşı tarihim var.
Mesela 17. Haftamda izlem vardı.O tarihe kadar hastanede neler yapıldı bakıldı,durum nasıl gidiyor, 3 hafta sonraki hastane kontrolüme kadar olan bir şikayetim var mı? Boy kilo tansiyon nasış? bunlara baktı. İdrar enfeksiyonum olduğu için idrar tahlili aldı.Genel kan tahlili yapıldı ve tsh yüksekliğim tespit edildi.Oysa ki 15. Haftamda tsh normaldi. İşte bu aradaki sağlık ocağı kontrolü de bu açıdan iyi.
Ayrıca mayıs ayınca gebe eğitim derslerine gitmiştim ebe söylemişti.Bu ayda da 18-19-20 haziran da varmış,onun hakkında bilgi verdi.
Bebeğin kalp atışlarını dinledik,ultrason yok orda sadece ses dinlemesi var.
Aradaki sorularımı da cevapladı.
Özetle izlemde kontrol edip bilgi veriliyor sabah aç gittim.