babyboy1 benim aşım 3 temmuzda yapılacak ve yaptıracağım.Annemde 29 sene evvel doktora 1 kere gitmiş sadece tetanoz vurmuşlar.Olduğu gördüğü tek aşı hastane olayı o.
Neden yaptıracağıma gelince, yaptırmayıp acısını yaşayan arkadaşım var çok üzülmüştüm. Normal doğum istiyorum ama alttan kesisi olabiliyor, belki son an bir şey olup sezeryan olsa,e onda da alet neşter vs kullanıyorlar.Ben kendim riske girmek istemiyorum.
Ama mesela her sene yapılan grip aşısını kendime yaptırmıyorum.
Sağlıklı doğumlar ☺️