gamzeozer16 Selocan59 amin canım benim napalım kader böyleymiş 2 ci bebegimdi zaten napalım allah diğerinin canını sağ etsib 🙏
minikprensimmm123 gamzeozer16 Canım evet ayakta al bana ikinci düşüğümde öyle dediler ve suyun ılık olsun
Minik_mucizem2 gamzeozer16 ayakta dus alın bide tuvalete gittiğiniz zaman dahi hepp ılık su kullanın ve kuru tutun .
Ozlem1408 gamzeozer16 Allahim sabrını versin insallah hayırlı zamanda yeniden hamileligi nasip etsin hayirlisiyla saglikla kucagina almani nasip etsin🤲
FatRam_1703 gamzeozer16 Rabbim sabrını versin inşallah bende geçen sene Aralık ayında kürtaj oldum kalp durması sonucunda. Rabbim tez zamanda güzel haberler almanı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Selocan59 nimesay94 rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşaALLAH bende 2 kaybım var şuan hamişim ama hep korku hiç sevinç yok ve bu gün de o korkumu gerçekleştiren bi leke gördüm kahve rengi
nimesay94 Selocan59 inşallah bende 2 düşük yaptım benimde her gunum öyle geçiyor bende de oldu lekelenme 9 haftada ama çok şükür ilaç kullandim geçti