gamzeozer16 çok üzüldüm cnm başın saolsun geçmiş olsun dünyada ekmeği yokmuş demek bende ilk bebeğimin gelişimi durdu kaybettim aradan 1 sene geçti 2 ci bebeğime hamile kaldım oda 3 aylık kontrole gittiğimde doktor kalbi durmuş kürtaj dedi ben istemedim aldırmayı ertesi gün mecbur gidip kürtj oldum ve doktor 3 ay ara ver dedi ben ilk adetimde olmak istedim olmadı sonra üstünden 6 ay geçti kendiliğinden hamile kaldım şükür çok yeniyiz şuan rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin hepimize