Oktay aynen canim yuz kere girip cikip ilgilenmeleride cabasi devlette hasta bakicilarindan tut hemsireler ve visit gezmeleri yemekleri ve temizligi hepsinden memnunun kaldim ozelden daha iydi tabi birde iyi hastane olmasi onemli herkes ank. zubeyde hastanesi icin kotu diyorlar ama hicte oyle degil imkanin varsa tekli oda bile tutuyosun o kadarida hakkimiz bence ben oyle yapmistim😉