Busratek07 bende devlette yapacagim cnm neden bilmiyorum ama ozeller bana guvenilir gelmiyor, su an icin devletteki doktorumdan memnunum dogumhanedeki ebeler icinde cok iyi seyler duydum tabi her hastanede oyle olmuyor malesef ama Allah iyi insanlarla karsilastirsin hepimizi. Suan ozele mi gidiyorsun devlete mi