Mumyy ben aşırı ama aşırı memnunum şiddetle tavsiye ederim aldığımdan beri nerdeyse 5 kere falan evi süpürdüm diyebilirim 2 ay falan oldu sanırım alalı elim kolum herşeyim oldu. Sadece koltuk süpürmek için diğer süpürgeyi çalıştırıyorum. Üstelik benim robot süpürgem öyle çok pahalılardan da değil yani normalde markasını tavsiye etmem ama genel olarak robot süpürge alınmalı benim ki bu kadar işimi görüyorsa diğerleri nasıldır acaba. Birde ben pis bir insanda değilim yanlış anlaşılmasın yani 😂 evim onun sayesinde sürekli de toplu çünkü her an çalıştırıyorum bende silip tozları alıyorum miiiiissss