Royem49 @derindemir @umudumvar2 kızlar ilk başta erken gebelik testi yapmştım silik çizgi çıkmıştı hatırlıyorsanız sonra kan testi verdim acilde çıkmadı ama bulantılarım devam edince evde bir norml 5 TL’lik testlerden yaptım erkenngebelikte çıkan o hayalet çizgi şimdidde kaset testte çıktı bu zamana kadar yaptığım hiçbir testte böyle çıkmamıştı tüm kaset testler de aynı markaydı
derindemir Royem49 canım bence kesinlikle bekle kan için.bat gününde yap kan testini ama içimden bir ses sen hamilesin diyor🥳🥳🤩🤩
Bfduam Royem49 Batma devamlı mı atada mı oluyor bıçak saplanması gibi? ama daha beş günün var, hiç olmayabilirdi de, bir de bu açıdan düşün. Bazılarının gecikme olduğunda testte çıkıyor. Belirtilerin sanki var gibi dedirtiyor, inş yanılmayız.
Z6316 Gülüm benim adetim 5 günlük geçiyordu evde test yaptım silik çıktı sonra salık ocağına gittim oranı düşüktü değilsin dediler sonra hamileymişim 😅
umudumvar2 Royem49 kuzum adetine 5 gün varsa silik çıkması çok normal benim içimden geçen bence hamilesindir burada önemli olan hemen çıkması o silik çizginn biraz daha sabret o testi de atma iki gün sonra sbah ilk idrarla bak ve o silik çizgiyle karşılaştır biraz daha koyulaşması gerek
Z6316 Royem49 yavrum sen daha günün gelmeden bu kadar heycanlanmışsın yaaa allahım kucağını almayı nasip etsin 😅
Royem49 umudumvar2 aşır bir mide bulantım var gününnher anında sol kasığımda sürekli batma var göğüslerim de batmalar var çok halsizliğim var
umudumvar2 Royem49 valla canım umut vermek gbii olmasın da var büyük ihtimalle normalde bunlar oluyor muydu adete yakın
Minikanneee Canım bende erken gebelik testi yaptım silik çıktı sonra kaset testle yaptım yine silik ama belirgin bi şekilde çıktı bugün kan testi yaptırdım sağlık ocağında sonuçları bekliyorum inşallah şeninde vardır :)