Esra_80_ Aa iyi bulmuşsunuz yine olsun o gün gidersiniz randevunuz olsun da bu sonuçların aciliyeti yok zaten gidiyorsunuz iyi.temiz deyip yolluyorlar 😁😁
Valla bana da çok denk geldi 36 hafta üzeri ama hiç almadım bakmazlar bence yani o kategoride olduğu için öncelik onların yani benim ahahha🤣🤣🤣 Yani riske atma canım bakmazlar bir şey deyip moralini bozarlar 3te git bakarlar zaten sonuç ekranlarında oluyor🤗🤗