Esra_80_ canım ben geçen hafta yaptırdım. Önce gebe polikliniğine gittim doktor şeker yüklemesi için kayıt oluşturdu bilgisayarda sonra kan vermeye gideceksiniz dedi. Önce aç karnına kan verdim içeceği içip 1 saat sonra tekrar verdim. İçecekten sonra 2 saat daha geçti yine kan verdim. Öğleden sonra 3 buçuk gibi çıktı sonucum.