Busra3509 ben 12 senelik epilepsi hastasıyım aç kalmayacak uykusuz kalmayacak ilaçlarını kesinlikle ihmal etmeyecek bu üçüne dikkat ettiği zaman Allah’ın izniyle birşey olmaz bana doktorum demişti ki ilacını içtiğin zaman nöbet geçirmezsin o gün kendini güvende hisset o bana çok Moral vermişti korkma üzülme kimisi doğuştan kimisi sonradan kimisi ilerleyen yaşta olabiliyor Allahtan tedavisi var çok şükür ama yalnız kalmaması gerekiyor yalnız kaldığında çok iş yapmasın çünkü nöbetler olduğunda tehlikeler olabiliyor ben çok atlatım tehlikeler Allah şifasını versin herkesin