Merhaba bayanlar, size birsey danısıcamm
Benim annem 48 yasında epilepsi hastası
2.3. Defa cok büyük jeneralize nöbet gecirdi.
Kasılmalı morarmalı bayılmalı. 5.6 dk sonra ayıldı elhamdülillah
Ufak nöbetlerde gecirmis bu buyuklerden haric.
Simdi ilaca basladı doktor
İlac ictigi halde nöbet gecirme oluyor mu var mı epilepsi hastası olan aranızda
Hamileliğimin 7.ayındym. Ama aklım hep annemde hep üzgünüm mutsuzm ben tek cocugum kardesim yok.
Aklım hep annemde Allahtan basında babam var. Ama bu hastalık beni cok korkutuyor.
😪