Kahvelim_ Huccet_5534 Bende Ahsen çok istiyordum ama erkeklere de konuyormuş ortak isimmiş soğudum biraz 😞😞
Gul716 Ozzzzz_ ilk çocuğumun oğlumun adı Arda Deniz bu adada kesin amadiğeri belli değil bakalım bana da en holü o geldi 🥰❤️
Nursel5565 Mom053 evet benimde öyle oldu etrafımda okadar söyleyen olduki bende kıza hazırladım kendimi hatta görümcemin kızı sağolsun kızının küçüklerini bana vermişti bide cinsiyeti geç öğrenince dedilerki tamam göstermiyorsa kesin kız bende kendime kıza odaklamıştım isminde koymuştum 😁 ama olsun erkek olmasıda güzel yeterki sağlıkla kucağımıza alalım. Rabbim isteyen ve dileyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏼
enise2017 Hazal koyduk kızımın adını.. tabi araştırırken ailede olmaması da çok önemli mesela Zeynep ismi 6 kişi çocuğunun adını koydu ailede ☺️ Bu detay da çok önemli araştırırken bence buna da dikkat edin derim hayırlı doğumlar şimdiden 🌸