Aysenturnaaa Kahvelim_ aslında iki isim çok zor şimdi bunun cinsiyeti ne daha belli değil ama asla iki isim düşünmüyorum ☺️
ug_fa-3diplomalianne Ümmü Gülsüm olacak Allah izin verirse, hem Peygamber Efendimizin kızının ismi hemde anlamı çok güzel diye istedik ve karar verdik 👸🏻💕
Gul716 Kahvelim_ daha cinsiyetimiz kesin değil ama eğer rabbim bir kız evlat nasip ederse evlenmeden öncesinden beri hep bir kızım olursa adını “Ada” koymak istiyorum ama önüne bir isim daha koyarız belki onu da şunlarda kararsızım •Eliz Ada •Kumsal Ada •Ada Derin sizce kulağa en hoş gelen hangisi 🥰❣️
minikembryom Ben ikiz hamileyim İkisi de kız birine ZEYNEP ESLEM diğerine de ECRİN NİSA isimlerini koyacagiz allahim nasip kismet ederse insallaah🤲🎀🎀👧👧
Minikbebek25 minikembryom ahh Zeynep Eslem çok güzel bizde istiyoduk ama ablamın adı Zeynep olduğu için sadece Eslem de kaldık mecburen isimleriyle yaşasınlar bin maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️🤲
Kahvelim_ Huccet_5534 Bende Ahsen çok istiyordum ama erkeklere de konuyormuş ortak isimmiş soğudum biraz 😞😞