Busra12345 ilk 3 ayı hep uzun kollu aldım zıbınlar hariç zıbınlarda kısa kollu ve askılı zıbın aldım(hastane çıkışı olarak 1 tane 10lu,1 tane 8li,3tane 5li takım aldım ve de 1-3 ay 4 tane alt üst ve şapkası olan takımlardan aldım,yanlış hatırlamıyorsam 4-5 tane de 1-3 ay tulum aldım hepsi uzun kollu ), 3-6 ay arası da karışık aldım yine uzun kol ağırlıklı aldım ama kısa kollu tulumlar, tişört-şort takımları da aldım 😊😊😊