Benimde 50gün kaldı doğum 1 Mayıs gösteriyor ama ben nisanı yarılasam şükredeceğim 😅😅😅 bacak içi, vajina, bel ve sırt ağrısı aldı başını gidiyor bir de bunlara rahimde sızı şeklinde yanma ve vajinaya baskı eklendi ohhh tadından yenmiyor, oğlum deseniz dünden meraklı doğum pozisyonunu almış arada çıkışı arıyor el kol rahat durmuyor nereye denk gelirse pata küte vuruyor 😂😂 en çok gece yatınca zorlanıyorum uykum var dalamıyorum, insan sağa sola dönmekte zorlanırmı yaa bu gidişle son ay eşime vinç kiralatacağım beni ensemden tutup gideceğim yere bırakması, sağa sola döndürmesi için 😅😅😅 ha bir de tam bir penguen oldum paytaklıkta üstüme tanımam😅😅😅 şaka bir yana bence bu günleri özleyeceğiz Rabbim hepimize sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 👶🏻💙🌎