Sumeyye544 canım benim 1 benek kaybım var,üstüne bir sürü sağlık problemi derken bebek denemeye başladık sonra her ay tek çizgi görmekten iyice bunalmıştım.ovülasyon testlerimde asla t c kadar koyu olmuyordu ama meğerse yumurtluyomuşum.şu an hamileyim çok şükür .ben ilk defa bu ay dedim ki olursa olur olmazsa artık tedavi oluruz.ama içimden geçen son cümlede şuydu.Rabbim vardır senin bir bildiğin sen ne zaman dersen dedim.o ay hamile kaldım.sizde oluruna bırakın,denemeye devam edin.belki sizin yumurtlamanızda benimki gibidir