EsrSvm Allah razı olsun canım gerçekten çok yardımcı oluyosun hakkını helal et, ben de bir gebenin günlüğünden aldım bana yok dedi..Haklısın canım.. En iyisi adeti beklemek yoksa böyle çok üzülüp strese girince olacağı varsada olmayacak.Adet gününe kadar ovulasyona devam edeceğim inşAllah. Tekrar çok sağol canım❤️