Mom053 annem 60 yaşında hala fit. Ablam 42, kız kardeşim 24 ben 32. Hiç birimiz kilo sorunu yaşamadık. Hepimiz 1.70 boyundayız. Ben özellikle abur cubur meraklısı bir tipim normalde. Kahve ve tatlılarla tüm günümü geçirebiliyordum gebeliğe kadar. Ve her zaman 50-55 kilo arasında sürdürdüm hayatımı. Kilo almamak bir gen meselesiyse o bizde fazlasıyla var. Şu an 31+5 günlük gebeyim. Şeker yüklemesinde ilk saat ölçümüm normalinden bir kaç puan üstte çıktı diye diyetisyen liste verdi. Ona göre yaşıyorum ve hayatımda hiç görmediğim bir rakam görüyorum tartıda. 68. Ha bu arada arkadan bakıldığında benimde hamile olduğum anlaşılmıyor. Vücut ölçülerimi sürekli takip ediyorum öyle beden değiştirecek bir fark 13 kiloya rağmen oluşmadı. Anlayamıyorsunuz ama kilo artıyor. Siz tedbiri elden bırakmayın genetiğinize güvenip 👋