Mom053 hiç öyle değil inanın. Hatta en zor kısmıda bu psikolojik olarak, hem istediklerimi yemiyorum hem de tartıda ki yükselişin önüne geçemiyorum. Kilo konusuna aşırı takıntılı biriyim. Her zaman zayıflığımla meşhur oldum. Şimdi dışardan bakınca yine zayıfım ama rakam artıyor üstelik gerçekten eskiye göre çok daha sağlıklı besleniyorum. Sizin o dediğiniz bence sadece çok yüksek rakamlarda kilo alanlarla ilgili. Bu arada 16. Haftada kilo almamış olmak mesele değil. Bende almamıştım. 19. Haftada artış başladı ve hızla yükseldi. O yüzden siz de tedbiri elden bırakmayın ve bence büyük konuşmayın😊. Ben bu kadar dikkat etmeme rağmen önüne geçemiyorum.