black8 hamileliğimin başından beri feci halde kaşınıyorum. 28. Haftadayım. Kaç dr a gitttim, hiç birşey bulunamadı. Hormonel değişimden deniliyor. Bazen bulaşık tel süngerle heryerimi kaşımak istiyorum.. bir çok krem nemlendirici kullandım, arada yatışıyor sadece.. sanırım doğum olunca geçicek 😕