black8 Haftamdan beri kaşıntı sorunum geçmedi, tüm testler yapıldı herhangi bir sorun yok hamilelik hormonlarından diyor cildiye doktoru. Vücudum yara bere içinde, bu durumu başka yaşayan var mı ne çözüm buluyorsunuz kaşınma anında? Şuan 37. Haftaya girdim bu arada
Sedamelodi black8 bendede olmuştu geceleri özellikle birden kaşınma tutuyordu, evet hormonlarla ilgili sanırım, ama sonrasında geçti, şuan ara sıra oluyor, çok kasimamaya çalış canim, kasidikca daha çok kaşınıyor
MinnieMouse black8 tek careyi excipial lipo kullanmakta buldum ben. Hem hormonlar hem de yavas yavas kilo alimiyla deri gerilmeye basladigi icin bide su kaybi arttigi icin kuruluk yasiyosun. Eskisinden daha cok wcye gidiyosun, bebegin suya ihtiyaci artiyo, vucut seklin degisiyo vs vs hepsi etken.
TBT black8 şimdi bunu yaşayan var mı diye post açacaktım ben de yazınızı gördüm. Ben de 33. Haftadayım ve özellikle birkaç gündür ve çoğunlukla geceleri aşırı kaşınma hissim oluyor. Uyutmuyor resmen. Bugün doktora gittim kan aldılar umarım bir şey çıkmaz🙏🏻
yigitalpinannesi40 black8 Bende hamileyken çok yoğun yaşamıştım hatta doktora gidip ben uyuz oldum galiba bi bakar mısınız demiştim 🤦♀️ Hiçbir sorun çıkmadı alerji olabilir dedi losyon vermişti. Baya rahatlatmıştı beni
black8 Sedamelodi evet geceleri özellikle, sanki heryerimde bir kaşınma hissi oluşuyor, hafif hafif kaşınsa neyse diyip yatıyorum ama bazen çok şiddetli oluyor. Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
black8 MinnieMouse dediğiniz ilaç bir krem mi? Evet doğru söylüyorsunuz ama gerçekten vücudum hep nokta nokta yara içinde, uykum arasında kanatıyorum istemsizce kaşıyınca
MinnieMouse black8 ben de yirtacak gibi kasiyodum gece bacaklarim kollarim havada hart hurt cok fenaydi. Evet medikal bi nemlendirici. Doktorum yazmisti. Hala kullanirim. Icindeki ure sayesinde kasintiyi geciriyodu. Ve dpguma kadar hic catlagim olmadi. Tabi dpgumda aldigim serumlar yuzunden 2 gunde balon gibi sisince birden her yerim harita gibi oldu o ayri 😁 neyse kasinti icin cok faydasini gordum ben. Bi zarari yok doktoruna danisip kullanabilirsin. Saglik ocaginda aile hekimine desen o da yazar.
black8 TBT inşallah değerlerinizde bir problem çıkmaz, bende çıkmamıştı cildiyeye gitmiştim orada da sadece hormonlardandır dedi doktor. Ama çok fena bir durum sizi çok iyi anlıyorum.
black8 MinnieMouse sabah randevum var ilk soracağım şey bu söylediğiniz ilaç olacak. İnşallah bana da çözüm olur bu ilaç en azından son birkaç hafta rahat ederim.
black8 yigitalpinannesi40 ben de uyuz oldum demiştim ☺️ hatta herşeyi çöp poşetine toplayıp yüksek derecede yıkadım ama yok 2 hafta falan rahatladım sonra geri başladı yavaş yavaş, sırtım, belim, bacaklarım delik delik oldu resmen yara bereden
yigitalpinannesi40 black8 Buldum kullandığım losyonu 😄 Ovadril kullanmışım çok iyi gelmişti 😀 Bende doktora gitmeden önce uyuzdan nasıl kurtulurum diye plan yapmıştım 🤣
yigitalpinannesi40 black8 Aynı anda yazmışız 🤣 Yalnız losyon yoğurt gibi vücutta kalıyor Pütür pütür biraz haberiniz olsun 😊
black8 yigitalpinannesi40 tamam teşekkür ediyorum ☺️ uyuz salgını da yok değil yani uyuz olmuş da olabilirdik 😄
Sybll black8 ben ilk haftalardan beri kaşınıyorum. En son cilt doktoruna gitmek zorunda kaldım ve sedef dedi😔hamilelikte bazen olabiliyormuş. Doğumdan sonra büyük ihtimal geçer dedi. Kaşınan yerler soyuluyor ve büyüyor benim, sizin de illa öyledir diye yazmadım, paniklemeyin lütfen☺️Çok artarsa cilt doktoruna gitmenizi öneririm. Hamile olduğunuzu söylediğinizde ona göre merhem veriyor. Sedefin kaşıntısı bile merhemlerle epey azaldı. Bir de deri genişlediği için kaşınırmışız. Vücudunu sürekli nemli tutmaya çalış dedi doktor.
black8 Sybll cilt doktoruna gittim ama yok o da hormonsal gebelik hormonlarından olduğunu söyledi kaşıntı yerlerine bakarak. Bir ilaç verdi ama hiç etkisi olmadı desem yeridir
mommy_bee black8 2 hafta cektim geceleri özellikle. Catlak kremini kestim sebze ağırlıklı besledim. Önce bepantol kaşıntı kremi kullandım ama sonra Bioderma atoderm instensive baume aldım suan iyiyim. Catlak kremini deneyip kaşıntı olmazsa devam edecegim.
yigitalpinannesi40 black8 Benim hamileligim de burda çok post vardı uyuz oldum diye eyvah bende oldum diye düşünmüştüm 🤣🤣
Minikasya black8 Benim akşam 8 dedimi başlar. Derimi yüzücem rahatlıycam sonunda. Ortada sorunda kalmayacak.
black8 Minikasya ay aynısı resmen, akşam yemekten sonra koltukta otururken başlıyor oram buram kaşınmaya, didik didik kaşıyorum gece de devam ediyor çoğu zaman. Sırtım ve belimde 1 tane iz yoktu şimdi tanınmayacak halde 🤦🏻♀️ ne yapacağız daha böyle bilmiyorum