Asiyeeee canım bak buraya gelip insanlara bir şey sorma, moralini bozmaktan başka bir şeye yaramaz. Pessar taktı diyosun yani doktorun hiçbir şey yapmamış değil. Yani atması lazımdı atılmamış devam edemezsin böyle doğum olur falan bir sürü yorum var bunlar seni sadece strese sokuyor. Sakin ol sen, doktorunla tekrar görüş. Çıkmana izin vermez yatıyorsundur. Eşin veya bir yakının başka bir doktordan görüş alsın isterseniz farklı bakış açıları her zaman iyidir fikir verir. Şu an güzelce dinlen bu uygulamaya da bu süreçte girme gerçekten olumlu olacak senin için inan bana🙂 İnşallah sağlıkla zamanında doğar evladın❤️