Ruyasusam Ben sıkıntımı anlattım. Benim sol kalçama 7-8 haftalık hamileyken bir ağrı saplandı. Yürüyemiyordum, topallıyordum resmen. Geçer dedim. Hafifledi gerçekten ama şimdide temizlik yapsam, fazla hareket yapsam yine aynı ağrı, ayrıca kalçam ve belim tutuluyor. İlaç istedim. Parol kullanabilirsin sadece dedi. Sonra aile hekimimede anlattım, magnezyum kullansam dedim. Oda magnezyumla bir alakası yok dedi aynı şekilde parol önerdi.