Ruyasusam bende gebeliğimin başında çektim onu beni öldürüyordu. Sol kalça genelde siyatik ağrısı oluyor. Bir tür sinir sıkışması. Yürüyüş yapın, sıcak su torbasını kalçanızın altına koyup yatın bir de youtube da siyatik ağrısı için egzersiz videosu var kısa bir video. Ben önce bi 20 dk yürüyüş yaptım eve geldim o egzersizi yaptım üstüne eşime masaj yaptırdım sonra sıcak suyu koydum yattım. Ertesi gün iyileşmiştim. Üstelik 10 gün çektikten sonra. Hemen yapın söylediklerimi kurtulursunuz umarım.